شرایط آکادمی آنلاین کودکان

۱٫ به منظور رسمی بودن کلاسها ، زبان آموزان سروقت اعلام شده با لباس مناسب پشت دوربین ظاهر شوند .و الزامی ست دوربین روشن باشد

۲. آکادمی کلاسها را در اپلیکیشن اسکایپ و یا گوگل میت برگزار می کند ، اگر به آن تسلط ندارید می توانید به پیج اینستاگرام ( Teacher.Mozhgan) مراجعهکرده و طرز استفاده از اپلیکیشن را یاد بگیرید

۳٫ برای استفاده ی بهینه از کلاس حد المقدور از گوشی استفاده نکنید و تبلت و لپ تاپ گزینه ی بهتری برای استفاده از کلاس می باشد .

۴. محیط آموزشی را جهت آموزش کودک و نوجوان زبان آموز محیا کرده و از سر و صدا و شرایطی که حواس زبان آموز را پرت کند جلوگیری فرمایید.

۵. الزامی ست به اطلاع رسانیها گروه توجه کنید . و عدم توجه و کوتاهی شما متوجه آکادمی نبوده و آکادمی پاسخگو به عواقب آن نمی باشد .

۶٫هر زبان آموز در طول ترم امکان تنها ۱ جلسه غیبت موجه و برگزاری جبرانی خواهیم بود و کنسلی کلاسهای گروهی جبرانی نخواهد داشت . در صورت کنسلی دبیر ، دبیر موظف به برگزاری کلاس جبرانی است)

۷. در زمان تعیین شده برای ثبت نام ترم بعدی در روز مقرر زمان مناسب کلاسهای خصوصی خود را اعلام کرده و تا قبل از شروع ترم ثبت نام خود را تکمیل نمایید . (الویت ثبت نام با زبان آموزانی هست که زمان خود را زودتر و یا آن را برای ترم پیش رو اعلام کرده باشند، محفوظ نگه خواهیم داشت ) در صورت کنسلی بین ترم امکان بازگشت وجه تا پایان ترم وجود ندارد.

۸. برای کنسلی و یا جابجایی حداکثر یک هفته و حداقل ۴ ساعت قبل از شروع کلاس به پشتیبانی اعلام نمایید (در صورت عدم اطلاع شما ، کلاس سوخت خواهد شد )

۹٫ سوالات آموزشی ، پیشنهادات خود را به صورت وویس و یا پیام در واتس آپ با مدیریت مطرح نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

۱۰٫ انجام تکالیف زبان آموز الزامیست و عکس تکالیف writingکلاسهای خصوصی قبل از کلاس در اسکایپ و یا واتس آپ ارسال نمایید .با تشکر از همیاری و همکاری شما عزیزانمدیریت آکادمی (مریوانی)